Razem ku Górze. Zapraszamy na Rekolekcje w Zakopanem 2024

 

Rekolekcje dla Małżeństw

o różnicach, komunikacji i miłości

Zakopane 21-28.07.2024

Serdecznie zapraszamy Wasze małżeństwo i małżeństwa Waszych znajomych na rekolekcje połączone z wypoczynkiem, które odbędą się w Zakopanem w Domu rekolekcyjnym księży Jezuitów w dn. 21-28 lipca 2024r. W tym roku podejmiemy temat związany z różnicami pomiędzy kobietami a mężczyznami oraz sposobami komunikacji. Koszt rekolekcji z pełnym wyżywieniem w pokojach 2-osobowych z łazienkami to tylko 900 zł od osoby. Chęć przyjazdu wraz z zaliczką 400 zł należy kierować do Adama Szczepanowskiego (tel. 500246713). Uwaga, zapisy tylko do końca marca. Po tym terminie ruszają już zapisy ogólnopolskie i może zabraknąć miejsc, dlatego pośpieszcie się. Dajcie szansę popracować Panu Bogu nad Waszym małżeństwem w znakomitym towarzystwie innych małżeństw i pięknie polskich Tatr.

 

Jakie były owoce Rekolekcji małżeńskich w poprzednich latach?

Oto krótkie świadectwa z Rekolekcji dla Małżeństw  o temperamentach, emocjach i promocjach (Zakopane 20-27.07.2023).

          „Potrzebowaliśmy tego czasu dla siebie. Zbliżyliśmy się do Boga, co jest najważniejsze”

          „Temat o emocjach to znakomity dla mnie czas”

          „Pokazane było nam to, czego nigdy nie słuchaliśmy na konferencjach”

          „Dla mnie najważniejszy był dialog małżeński, który nam w domu nie bardzo wychodzi”

          „To bardzo dobry czas, na skupienie, złapanie równowagi”

          „Jesteśmy pierwszy raz na tych rekolekcjach, dzięki nim poukładaliśmy sobie wiele spraw”

          „To super wypoczynek, ja mówię, a on mnie słucha, i odwrotnie”

          „Z żoną mogliśmy spokojnie porozmawiać, dopytać się o sprawy”

          „Cieszę się, że mogę być tu kolejny raz”

          „Rekolekcje dla mnie, to koło ratunkowe dla naszego małżeństwa”

          „Dziękuję Panu Bogu za potężny prezent, tzn. że z mężem doszliśmy do porozumienia”

          „Bóg umacnia naszą wiarę, dostaliśmy dużo więcej”

          „To tak dobrze przemyślane rekolekcje, wszystko było bardzo dobrze pokładane; i czas na konferencję, na modlitwę i na wypoczynek”

          „Dla mnie ten temat był bardzo ważny, dotarło do mnie szczególnie, że nie emocje mają panować nade mną, ale, że to ja mam panować nad emocjami”.













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapisz się na rekolekcje dla małżeństw w Zakopanem

Rekolekcje dla małżeństw „Bożki, seks i uzdrowienie”. Zakopane 2022

Rekolekcje Małżeństw o Komunikacji w Zakopanem oczami Bożenki i Adama