Świadectwa Uczestników Rekolekcji Małżeństw o Komunikacji w Zakopanem 2021

 


To był wspaniały czas. Pan Bóg otwierał nasze serca, radował nasze dusze, pozwalał ciału cieszyć się górskim klimatem. Przeczytajcie krótkie świadectwa Uczestników i zobaczcie, ile łask otrzymaliśmy w tym wyjątkowym czasie:

·       „Rekolekcje to proces, który się w nas rozpoczął.”

·       „Bardzo dobrze się czułam, ale wiem, jak dużo jeszcze powinnam nad sobą pracować, aby mojemu mężowi żyło się dobrze w naszym małżeństwie. ”

·       „Wspaniałe miejsce w Domu Rekolekcyjnym na „Górce” i świetny kontakt z Panem Bogiem. ”

·       „Bardzo dobre konferencje, grupy dzielenia były znakomitym wprowadzeniem do dialogów małżeńskich. ”

·       „W moim sercu mam chęć podjęcia dialogu małżeńskiego po przyjeździe do domu. ”

·       „Chcę po rekolekcjach  częściej przepraszać swoją żonę i prosić o przebaczenie. ”

·       „Był to bardzo dobry czas na wysiłek duchowy i fizyczny (poranna gimnastyka, wyjścia w góry). ”

·       „Wspólne ognisko było znakomite, bardzo dobra atmosfera. ”

·       „Był to bardzo dobry czas miłości i pokoju w Bogu. ”

·       „Mogłam spojrzeć na siebie i znalazłam wiele spraw, a najważniejsze, że „koronę pierwszeństwa” w naszym małżeństwie oddałam dla męża. ”

·       „Nikogo nie znałem, a przyjęliście mnie jak swojego. ”

·       „Bardzo dobre były rozmowy na grupach dzielenia, a także głębokie rozmowy w czasie wędrówek w górach. ”

·       „Dzięki wam odkrywam Boga na nowo. ”

·       „Na rekolekcjach zobaczyłem uśmiechniętą żonę po wielu miesiącach. ”

·       „Spotkałam otwartych ludzi, którzy mi pomagają. ”

·       „Czułem się jak w domu, rodzinie. ”

·       „Prowadzący, byliście bardzo dobrymi narzędziami w rękach Boga i wynosiliście nas na wyższy poziom. ”

·       „Aby wejść na górę, potrzeba się spocić, zrozumiałem, że aby wejść wyżej duchowo też trzeba się spocić w pracy nad sobą. ”

·       „Zobaczyłam przede wszystkim różnice między mężczyzną a kobietą. ”

·       „Będę teraz przepraszać męża i prosić o przebaczenie. ”

·       „Jestem szczęśliwa. ”

·       „Konferencje były piękne, pouczające. ”

·       „Pan Bóg wyszedł naprzeciw naszym potrzebom o komunikacji. ”

·       „Wyobrażałam sobie Odnowę w Duchu Świętym z „fajerwerkami”, a tu formacja o różnicach, komunikacji, Adoracja, Eucharystia, śpiewy. ”

·       „Wynotowałam 8 punktów nt. co mam robić ze sobą w małżeństwie, chcę to wydrukować i powiesić nad łóżkiem. ”

·       „To były rekolekcje całościowe: dla ducha, ciała, psychiki. ”

·       „Dotarło do mnie, że nieprzebaczenie jest zamknięciem na łaskę Bożą. ”

·       „Urzekła mnie wolność, elastyczność w prowadzeniu rekolekcji. ”

·       „Adoracja i Eucharystia  były bardzo ważnymi elementami rekolekcji. ”

·       „Bóg dokonywał tu naprawdę cuda, jestem wzruszony waszymi (małżeńskimi) świadectwami”

·       „Moja żona promienieje, jestem w niej coraz bardziej zakochany. ”

·       „Jest miedzy nami Pan Bóg, jest przyroda, odpoczynek, to duże umocnienie, by przede wszystkim samemu się naprawiać. ”

·       „Jest piękna formuła rekolekcji, bo jest czas na wszystko, jest rozsądna wolość. ”

·       „Jako prowadzący rekolekcje jesteście zaangażowanymi wysłannikami Boga. ”

·       „Rozwijamy się z Bogiem i wierzę, że będą dobre owoce. ”

·       „Ujęła mnie serdeczność was wszystkich. ”

·       „Podziwiałam romantyzm gór połączony z ich potęgą. ”

·       „Tu zobaczyłem, że wiele rzeczy powinienem w sobie zmienić. ”

·       „Zrozumiałam samą siebie. ”

·       „To było apostolstwo, sianie prowadzących. ”

·       „Dziś runął mur w sercu, pomiędzy mną a mężem, poprzez modlitwę wstawienniczą. ”

·       „Pan Bóg uleczył moje rany z dzieciństwa. ”

 






 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapisz się na rekolekcje dla małżeństw w Zakopanem

Rekolekcje dla małżeństw „Bożki, seks i uzdrowienie”. Zakopane 2022

Rekolekcje Małżeństw o Komunikacji w Zakopanem oczami Bożenki i Adama